TROCHĘ O NAS

Produkcja gier wideo, to proces szalenie skomplikowany. Poza nielicznymi wyjątkami, niemal zawsze związany jest z pracą grupy osób. Wyprodukowanie gry trwa co najmniej kilka miesięcy, a nierzadko, nawet kilka lat. W zespołach pracują wysokiej klasy specjaliści z obszarów takich, jak: grafika 2D, grafika 3D (postaciowa i środowiskowa), animacja, koncept art, pixel art, oświetlanie i efekty specjalne, scenariusze i dialogi, ilustracja muzyczna, udźwiękowienie, projektowanie rozgrywki, projektowanie poziomów, projektowanie interfejsów, programowanie rozgrywki, programowanie silnika, produkcja, testowanie i kontrola jakości, biznes development, marketing i PR oraz wiele innych. Oprócz wiedzy z określonej specjalizacji, od twórców gier często też wymaga się znajomości, przynajmniej w zarysach, przebiegu całego procesu produkcyjnego. Nie bez znaczenia jest również fakt, że tempo zmian technologicznych, jak i trendów wśród graczy powoduje, że wiedza ta wymaga ciągłego aktualizowania. Dlatego powstała Game dev School, inicjatywa, która dostarcza wiedzy zarówno początkującym, jak i weteranom.

TGW - kurs podstawowy

Kurs TGW, to dwunastomiesięczny kurs przeznaczony dla osób, które wcześniej nie miały styczności z produkcją gier, a chcą się tym zajmować profesjonalnie. Naszym głównym celem jest przekazanie wiedzy, która pozwoli absolwentom na postawienie pierwszych, samodzielnych kroków w tej branży, a w przyszłości podjęcie pracy w jednym ze studiów, lub jako twórcy niezależni. Jednym z wielu atutów tego kursu jest najwyższy w Polsce poziom kadry prowadzącej zajęcia.

GDS PRO - kursy dla zaawansowanych

Kursy GDS PRO skierowane są do dwóch grup kandydatów: pierwsza z nich, to osoby, które mają już doświadczenie zawodowe w pracy przy produkcji gier wideo i chcą podnosić swoje kwalifikacje, lub też zmienić swoją specjalizację. Do grupy drugiej należą osoby spoza branży, które jednak posiadają zaawansowane umiejętności wykorzystywane w procesie tworzenia gier i chciałyby w przyszłości podjąć pracę jako ich twórcy.

WYKŁADOWCY

MACIEJ MIĄSIK

Dyrektor Programowy GDSPIXEL CROWGrand Commander

MARCIN BLACHA

CD PROJEKT REDStory director

JACEK BRZEZIŃSKI

DIFFERENT TALESIndie developer

PAWEŁ CZAPLARSKI

11 BIT STUDIOSQA Lead

PAWEŁ FELDMAN

11 BIT STUDIOSBusiness development manager

DOMINIK GAJEWSKI

LAYOPI GAMES Lead VFX artist

ARTUR GANSZYNIEC

DIFFERENT TALESDesigner

TOMASZ GOP

FLYING WILD HOGProducer

TOMASZ GROCHOWIAK

MOA CUBEIndie developer

ŁUKASZ HACURA

ANSHAR STUDIOSCEO, Programmer

MICHAŁ HRYDZIUSZKO

FLYING WILD HOG, MOCAP.GAMESLead animator

MARCIN JANISZEWSKI

FLYING WILD HOGDesign director

PAWEŁ JARUGA

FREELANCE3D Character artist

MICHAŁ KŁOŚ

LAYOPI GAMESLead programmer

ANDRZEJ KOLOSKA

FREELANCEProducer, Unreal expert

KAROL KROK

THE ASTRONAUTSDesigner

DAMIAN KWIATOSZ

CRUNCHING KOALASCTO, Programmer

MICHAŁ MADEJ

ACTIVISIONDesign director

ŁUKASZ MIGAS

INTELSenior software engineer

WOJCIECH PAZDUR

THE FARM 51Creative director

ARTUR PERSKI

VILE MONARCH Graphic artist

MATEUSZ PIASKIEWICZ

TECHLANDLead level designer

BARTOSZ PIECZONKA

LICHTHUNDGraphics artist

MARCIN PRZYBYŁOWICZ

CD PROJEKT REDMusic director

TOMASZ RYCHLICKI

Rzecznik patentowy,specjalista ds. własności intelektualnej i prawa nowych technologii

DANIEL SADOWSKI

NITREAL GAMESCEO, Creative director

SOS SOSOWSKI

SOSIndie developer

JAKUB STOKALSKI

11 BIT STUDIOSLead designer

KACPER SZYMCZAK

ARTIFICERCEO, creative director

TOM TOMASZEWSKI

CRUNCHING KOALASCEO, programmer

ANETA WRONA

ANETAWRONA.PLCoach, trenerka medialna

KAROL ZAJĄCZKOWSKI

11 BIT STUDIOSMarketing wizard

GRACJANA ZIELIŃSKA

MOA CUBE2D Artist

ŁUKASZ ZIOBROWSKI

FLYING WILD HOGPrincipal Level Artist

KONTAKT

Napisz do nas na adres: kontakt@gamedevschool.pl

lub znajdź nas na FB