ARTUR GANSZYNIEC

Designer

W branży od: 2006

Game designer, projektant i producent. Doświadczenie w zakresie tworzenia interaktywnych fabuł gromadzi od kilkunastu lat. Pełnił funkcję głównego scenarzysty przy produkcji pierwszej części Wiedźmina. Brał udział w produkcji licznych gier mobilnych oraz klasycznych, papierowych gier RPG. Prowadzi na Politechnice Łódzkiej zajęcia z projektowania fabuły w grach.


WYBRANE PROJEKTY, KTÓRE WSPÓŁTWORZYŁ:


"Wanderlust Travel Stories" - Different Tales

TBC - 11 bit studios

"Full of Stars" - ATGames

"Another Case: Solved" - ATGames

"Puzzle Craft 2" - ATGames

"Puzzle Craft" - ATGames

"Call of Juarez: The Cartel" - Techland/Ubisoft

"Wiedźmin 2: Zabójcy Królów" - CD Projekt RED

"Wiedźmin: Powrót Białego Wilka" - CD Projekt RED

"Wiedźmin" - CD Projekt RED