ARTUR GANSZYNIEC
Designer
Studio: DIFFERENT TALES
W branży od: 2006
Game designer, projektant i producent. Doświadczenie w zakresie tworzenia interaktywnych fabuł gromadzi od kilkunastu lat. Pełnił funkcję głównego scenarzysty przy produkcji pierwszej części Wiedźmina. Brał udział w produkcji licznych gier mobilnych oraz klasycznych, papierowych gier RPG. Prowadzi na Politechnice Łódzkiej zajęcia z projektowania fabuły w grach.
WYBRANE PROJEKTY, KTÓRE WSPÓŁTWORZYŁ:
"Wanderlust Travel Stories" - Different Tales
TBC - 11 bit studios
"Full of Stars" - ATGames
"Another Case: Solved" - ATGames
"Puzzle Craft 2" - ATGames
"Puzzle Craft" - ATGames
"Call of Juarez: The Cartel" - Techland/Ubisoft
"Wiedźmin 2: Zabójcy Królów" - CD Projekt RED
"Wiedźmin: Powrót Białego Wilka" - CD Projekt RED
"Wiedźmin" - CD Projekt RED