TOM TOMASZEWSKI
CEO, Programmer
Studio: CRUNCHING KOALAS
W branży od: 2011
Założyciel i szef studia Crunching Koalas. Zaczynał jako indie developer tworząc MouseCrafta, czyli mieszankę Tetrisa i Lemmingów oraz jedną z pierwszych gier dostępnych na PlayStation 4. Po premierze gry wykorzystał swoją "konsolową" wiedzę i przekształcił studio w wiodący porting house w Polsce i wydawcę konsolowego. Od tego czasu Crunching Koalas uczestniczyło w powstaniu konsolowych wersji takich gier jak Lichtspeer, Butcher, This War of Mine, Beat Cop, Sky Force, Frostpunk, czy Darkwood.
WYBRANE PROJEKTY, KTÓRE WSPÓŁTWORZYŁ:
"Sky Force Anniversary" (PlayStation 4, PSVita, Xbox One, Switch, WiiU) - Infinite Dreams/Crunching Koalas
"Lichtspeer" (PlayStation 4, PSVita, Xbox One, Switch, Windows Store) - Lichthund/Crunching Koalas
"Butcher" (PlayStation 4, Xbox One, Switch) - Transhuman Design/Crunching Koalas
"Regalia: of Men and Monarchs" (PlayStation 4, Xbox One, Switch) - Pixelated Milk/Crunching Koalas
"This War of Mine: Complete Edition" (Switch) - 11 bit Studios/Crunching Koalas
"Beat Cop" (PlayStation 4, Xbox One, Switch) - 11 bit Studios/Crunching Koalas
"Sky Force Reloaded" (PlayStation 4, Xbox One, Switch) - Infinite Dreams/Crunching Koalas
"Darkwood" (PlayStation 4, Xbox One, Switch) - Acid Wizard/Crunching Koalas
"Frostpunk: Console Edition" (PlayStation 4, Xbox One) - 11 bit Studios/Crunching Koalas
"Oh...Sir! The Insult Simulator" (PlayStation 4, Xbox One) - Vile Monarch/Crunching Koalas
"Oh...Sir! The Hollywood Roast" (PlayStation 4, Xbox One) - Vile Monarch/Crunching Koalas
"MouseCraft" - Crunching Koalas