ŁUKASZ MIGAS
Senior software engineer
Studio: INTEL
W branży od: 2003
Zanim trafił do branży gier był związany z demosceną. Pracował głównie przy dużych produkcjach AAA i AA+. Zawodowo interesuje się przede wszystkim sprzętem, czyli programowaniem niskopoziomowym. Na chwilę dał się namówić na leada/directora, ale szybko mu przeszło, bo nic tak nie cieszy jak fajny, ładny, a przede wszystkim wydajny kod. Obecnie w Intelu zajmuje się renderingowym R&D na obecne i przyszłe GPU. Prywatnie interesuje się historią nowoczesną, muzyką (perkusja, bas) oraz włoskimi samochodami - szukanie części i naprawa ponad dwudziestoletnich samochodów to wyzwanie nie mniejsze niż te stawiane przez algorytmy graficzne.
WYBRANE PROJEKTY, KTÓRE WSPÓŁTWORZYŁ:
“Sea of Thieves" - Rare/Microsoft
"Gears of War Judgment" - People Can Fly/Epic Games
"Gears of War 3" - Epic Games
"Bulletstorm" - People Can Fly/Epic Games
"Gears of War PC" - Epic Games