MACIEJ MIĄSIK

Dyrektor programowy Game Dev School

Studio: PIXEL CROW; Grand Commander

W branży od: 1993

Jeden z pionierów polskiej branży gier wideo. Projektant gier, programista, producent, dźwiękowiec. Współtwórca Electro Body, jednej z pierwszych polskich komercyjnych gier na komputery PC. Pracował też przy pierwszej polskiej grze wyprodukowanej dla giganta elektronicznej rozrywki, Electronic Arts - Fire Fight. Na przełomie wieków tworzył serię gier przygodowych z żywymi aktorami, które podbijały rynki wszystkich kontynentów. Był szefem produkcji pierwszej części serii Wiedźmin. Obecnie zajmuje się tworzeniem projektów niezależnych w studiu Pixel Crow, zasiada też w zarządzie Movie Games S.A. Aktywnie zajmuje się edukacją branżową. Od 2012 roku wykłada na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz w Warszawskiej Szkole Filmowej, na kierunku Tworzenie Gier Wideo, który współtworzył. Członek rad programowych najważniejszych krajowych konferencji branżowych - GIC oraz Digital Dragons. Wieloletni niezależny ekspert Agencji Wykonawczej ds. Edukacji, Kultury i Sektora Audiowizualnego w Brukseli. W Game Dev School oprócz prowadzenia licznych zajęć z zakresu tworzenia gier wideo, odpowiada za poziom merytoryczny programu kursów.


WYBRANE PROJEKTY, KTÓRE WSPÓŁTWORZYŁ:


"Electro Body" - Epic Games

"Fire Fight" - Electronic Arts/Epic Games

"Heartlight PC" - Epic Games

"Mysterious Journey II: Chameleon" - Dreamcatcher Interactive

"Neuroshima Apocalypse" - one2tribe

"Nina: Agent Chronicles" - City Interactive

"Reah: Face the Unknown" - Project 2 Interactive

"Robbo" - Epic Games

"Schizm: Mysterious Journey" - Project 2 Interactive

"Sentinel: Descendants in Time" - Dreamcatcher Interactive

"Treasure Island" - LK Avalon

"Wiedźmin" - CD Projekt RED

"Wiedźmin 2" - CD Projekt RED

“Beat Cop” - Pixel Crow